Szeretem szenvedélyes ügyfeleket. Néhányan a legjobb nagykövetei az olyan embereknek, akik frusztráltak, mi segítettünk nekik annyira, hogy a legjobb rajongóink lettek.
Yakir kezeli az összes ügyfélkapcsolati tevékenységet a MyHeritage-nél, amely magában foglalja az értékesítést és az ügyfél támogatást.
Együtt ez egy erős alapot biztosít az értékesítéshez, Yakir egyfajta találékonyságot tanúsít a MyHeritage-nél, elkerülve azokat a kifejezéseket, mint "ipari szabvány", és helyette inkább újra feltalál rendszereket annak érdekében, hogy az ügyfeleknek a legjobb élményt nyújtsuk.
Ő kezdte az értékesítést a Memo Global-nál, itt kiemelkedő szintre hozta a tesztelést, kereste az új piacokat és módszereket, és végül szorgalmazták a létrehozását egy call centernek, hogy támogassanak egy új terméket.
Yakir 2010-ben csatlakozott a MyHeritage-hez és egymaga építette fel a cég call centerét. Az ő nagy szakértelemű vezetése mellett került a promóció az élre és az ügyfélszolgálati osztály is, ahol ő volt a felelős vezető. Jelentősen javítja a vevő elégedettséget és a kifejlesztett eljárások és anyagok optimalizálása növeli a felhasználói élményt. Hála Yakir erőfeszítéseinek, a MyHeritage csillagos hírnévnek örvend és egyre bővülő adatbázisát több millió elégedett felhasználó használja.
Yakir tartja a BBA és LLB fokozatot az Interdiszciplináris Központ Herzliya, és amikor éppen nem dolgozik, akkor általában az izgalmat a jégkorongban, jégpályán vagy a boksz ringben keresi, mint egy sztrár játékos a MyHeritage labdarúgó-válogatottban, vagy akár BASE ugrás hajt végre a sziklákról.
Együtt ez egy erős alapot biztosít az értékesítéshez, Yakir egyfajta találékonyságot tanúsít a MyHeritage-nél, elkerülve azokat a kifejezéseket, mint "ipari szabvány", és helyette inkább újra feltalál rendszereket annak érdekében, hogy az ügyfeleknek a legjobb élményt nyújtsuk.
Ő kezdte az értékesítést a Memo Global-nál, itt kiemelkedő szintre hozta a tesztelést, kereste az új piacokat és módszereket, és végül szorgalmazták a létrehozását egy call centernek, hogy támogassanak egy új terméket.
Yakir 2010-ben csatlakozott a MyHeritage-hez és egymaga építette fel a cég call centerét. Az ő nagy szakértelemű vezetése mellett került a promóció az élre és az ügyfélszolgálati osztály is, ahol ő volt a felelős vezető. Jelentősen javítja a vevő elégedettséget és a kifejlesztett eljárások és anyagok optimalizálása növeli a felhasználói élményt. Hála Yakir erőfeszítéseinek, a MyHeritage csillagos hírnévnek örvend és egyre bővülő adatbázisát több millió elégedett felhasználó használja.
Yakir tartja a BBA és LLB fokozatot az Interdiszciplináris Központ Herzliya, és amikor éppen nem dolgozik, akkor általában az izgalmat a jégkorongban, jégpályán vagy a boksz ringben keresi, mint egy sztrár játékos a MyHeritage labdarúgó-válogatottban, vagy akár BASE ugrás hajt végre a sziklákról.