Vissza

Mi az automatikus megújítás a SuperSearch előfizetésemnél?

A SuperSearch előfizetés folyamatos tagságot jelent. Ha előfizettél a szolgáltatásra, a tagságod automatikusan megújul, és kiszámlázásra kerül a választott kategóriának és a megújítás kori tarifának megfelelően.

Mi a külömbség egy családi oldal és egy adatbázis feliratkozás között?

A családi oldal feliratkozás (Premium vagy Premium Plus) biztosít nagyobb tárhelyet a családi oldalon személyekre, képekre, videókra és iratokra. Családi oldal feliratkozás továbbá lehetőséget ad vidám és érdekes lehetőségekre, mint pl.  Timeline és Timebook.  Kiemelt támogatást ad és a Premium lehetőségeket lehet használni a Family Tree Builder programban. Ha Premium vagy Premium Plus feliratkozás van

Mibe kerül a SuperSearch előfizetés?

SuperSearch előfizetés méltányos. Lehet egy évre feliratkozni, vagy egy hitel csomag keretén belül rekordokként fizetni. Itt lehet látni az előfizetési árat.

Hogyan mondhat fel egy SuperSearch előfizetést?

Ha fel akarja mondani SuperSearch előfizetését, lépjen érintkezésbe Customer Support-tal és ott majd segítenek.

Hogyan vásárolhatok SuperSearch előfizetést?

SuperSearch előfizetés vásárolható  hitelkártyával, átutalással, csekkel, postautalvánnyal, telefonon vagy faxon, a Moneybookers-en keresztül vagy helyi banki átutalással.

Fizethető-e a SuperSearch előfizetés csekkel, átutalással vagy postautalvánnyal?

Igen, a SuperSearch előfizetés fizethető csekkel, postautalvánnyal vagy átutalással.

Hogyan jelentkezhetek ki a SuperSearch alkalmazásból?

A képernyő jobb felső sarkában menjen az egérrel a neve fölé. Válassza a “Kijelentkezés” opciót.

A SuperSearch alkalmazáshoz csak előfizetéssel férhetek hozzá?

A SuperSearch sok adata ingyenesen is hozzáférhető, de a gyűjteményekhez csak adatelőfizetéssel léphet. Ha Premium családi oldal előfizetése van, akkor a MyHeritage következő két gyűjteményét elérheti: MyHeritage oldalak és MyHeritage tagok. Ha PremiumPlus családi oldal előfizetése van, akkor mind a négy gyűjteményt elérheti: MyHeritage családi oldalak, MyHeritage tagok, MyHeritage családfák és MyHeritage fényképek. A MyHeritage

A SuperSearch ingyenes?

A SuperSeach szolgáltatás ingyenes és sok egyéb adatgyűjteményből származó adatok megtekintése is (például: BillionGraves, Social Security Death Index, stb. ). Egyéb adatok megtekintéséhez elő kell fizetni. Az adat előfizetések korlátlan hozzáférést nyújt a Record Match találatokhoz is, beleértve a találatok elfogadását vagy elvetétést. A PremiumPlus family előfizetők speciális előnye, a SuperSearch segítségével több egy milliárd

Hol találom az előfizetésem állapotát?

A családi oldalak vagy adat előfizetések állapotának megtekintéséhez – beleértve az ingyenes próbaverziókat és az előfizetéseket is – jelentkezzen be a fiókjába, húzza az egeret a képernyő jobb felső sarkában látható neve fölé és válassza ki a “Vásárlásaim” pontot.

Kifizethetem a családi oldal előfizetését telefonon?

Igen, a családi oldal előfizetéseket vagy adat előfizetéseket egy képviselőnkkel folytatott telefonbeszélgetésben is kifizetheti. A vásárlás során adja meg a weboldalon a vásárlói információkat és a fizetés módja pontban válassza ki a Telefon opciót. A telefonos fizetéshez szükséges minden információ a következő oldalon jelenik meg.

Hogyan használhatom az árengedményes kódomat?

Ha árengedményes kódja van egy családi oldal előfizetéshez, akkor az előfizetési kategória és az előfizetés időtartamának kiválasztásakor adja meg. A SuperSearch előfizetéshez a kódot az előfizetési kategória kiválasztása előtt adja meg. A többi MyHeritage terméknél, mint például DNS tesztek, naptár, poszter, stb. a kódot a szállítási adatok beírásánál adja meg.

Hogyan módosíthatom a hitelkártyám adatait az automatikusan megújuló előfizetésnél?

Az előfizetés automatikus meghosszabbítása esetén a hitelkártya adatokat legjobb, ha a Plimus/Bluesnap oldalon módosítja. Amikor előfizetett, akkor kapott egy e-mailt a Plimus/Bluesnap oldalról, amelyben megtalálja a felhasználói nevét (nem azonos a MyHeritage felhasználói névvel – a Plimus/Bluesnap felhasználói név egy hosszú számsor). Keresse meg ezt a felhasználói nevet és a kártya adatainak módosításához hajtsa végre

Ha fizettem a Prémium előfizetésért, honnan fogom tudni, hogy a bővítés megtörtént?

A családi oldal aktuális előfizetésének megtekintéséhez jelentkezzen be családi oldalára, mutasson az egérrel a saját nevére a képernyő jobb felső sarkában, és válassza az Oldalbeállítások menüpontot. Az Oldalhozzáférés szekcióban láthatja aktuális előfizetési státuszát. Amennyiben éppen most bővítette családi oldalát, a bővítés megtörténtét azonnal látnia kell.

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a bővítést amiért fizettem?

Amennyiben fizetett a Family Tree Builder bővítéséért, vagy előfizetett egy családi oldalra, és nem biztos benne, hogy a bővítés megtörtént-e, ellenőrizze a következőket: 1. A bővített oldal kezelőjeként jelentkezett be? Be kell jelentkeznie, hogy Prémium tagként vehessük figyelembe. 2. A Family Tree Builder azzal az e-mail címmel van regisztrálva, amelyik a Prémium előfizetéshez van csatolva?

Hogyan tudom törölni az ingyenes próbaverziót?

Annak érdekében, hogy az ingyenes próbaverziót törölhesse, jelentkezzen be, és az egérrel mutasson a nevére a képernyő jobb felső sarkában. Az ingyenes próbaverziót a “Vásárlásaim” menüpontban törölheti.

Hol tudom megnézni, hogy mikor jár le az oldalam előfizetése?

A családi oldala előfizetésére vonatkozó információt az Oldalbeállítások menüelem Oldalhozzáférés pontjában találja. Kattintson a felhasználói fiókra a képernyő jobb felső sarkában, és válassza az Oldalbeállításokat. Az Oldalhozzáférés lapfülön láthatja mennyi idő van még hátra az előfizetéséből, mekkora tárhelyet használt már fel, stb.

Ha bővítettem, de elfogyott a tárterület, mit tegyek?

Ha bővítette családi oldalát, de úgy látja, hogy elfogyott a tárterülete, bővítheti családi oldalát a következő, nagyobb  előfizetésre, és ezért csak a két előfizetés közötti árkülönbséget kell megfizetnie. Az előző előfizetés fel nem használt hónapjainak ára automatikusan levonásra kerül az új előfizetés árából.

Mit tegyek, ha nem tudok hitelkártyával fizetni?

Ha az oldal előfizetésért nem tudsz hitelkártyával fizetni, megteheted más módon is, például csekkel, átutalással stb. Ehhez menj a Felhasználói fiók menün belül az Oldalbeállításokra és válassz egy előfizetési kategóriát, majd nyomd meg a Tovább gombot. A következő képernyőn meg kell adnod az elérhetőségedet és az adataidat. Az alternatív fizetési módok választásához válassz az alábbiak

Hogyan törölhetem a családi oldalamat a MyHeritage-en?

Figyelmeztetés:  A családi oldal törlése visszaállíthatatlan adatvesztést eredményez! A családi oldal törlésével minden tartalom törlődik, beleértve a családfát és a fényképeket is. A számítógépen található tartalmak, például a Family Tree Builder projektek nem törlődnek. Ha törölni akarod a családi oldaladat a MyHeritage oldalon, kövesd az alábbi instrukciókat: Először győződj meg róla, hogy azon az oldalon

Hogyan törölhetem a felhasználói profilomat a MyHeritage oldalon?

Figyelmeztetés:  A felhasználói profil törlése végeleges. Később nem állítható vissza! Ha törölni akarod a felhasználói profilodat a MyHeritage oldalon, kövesd az alábbi instrukciókat: Először győződj meg róla, hogy a saját profiloddal jelentkeztél be a MyHeritage oldalra. Kattints a ’Felhasználói fiók ’menüre  a képernyő jobb felső sarkában és válaszd a ’Felhasználói fiók beállítások’ menüt. Görgess az

Hogyan kell fizetni az oldal továbbfejlesztéséért?

A családi oldal vagy a Family Tree Builder továbbfejlesztéséért fizethetsz hitelkártyával, csekkel  vagy átutalással. Ezeket megtalálod az Oldalhozzáférés menüben. Ehhez kattints a ’Felhasználói fiók’ menüre a képernyő jobb felső sarkában és válaszd az ’Oldalbeállítások’ menüt. A fizetés történhet dollárban (USD), euróban (EUR) vagy angol fontban (GBP). Ha tudni szeretnéd, mennyibe kerül a továbbfejlesztés a saját

Mi az online kvóta alap előfizetésnél?

Ha egy alap oldal tagja vagy (nem fizető tag), a családfán legfeljebb 250 személy jeleníthető meg, a tárterület pedig 250 MB. Ez a családi oldalon lévő összes családfára vonatkozik, függetlenül attól, hogy online fa, vagy a Family Tree Builder- ből let közzétéve. Ha továbbfejlesztenéd a családi oldaladat, menj a MyHeritage. com oldalra és jelentkezz be.

Hogyan iratkozhatok le az e-mail hírlevelekről?

E-mail hírlevelek letiltásához: Lépj be a családi oldaladra és kattints a ‘Felhasználói fiók’ menüre a job felső sarokban, majd válszd az ‘Oldalbeállítások’ menüt. A ‘Beállításaim’ menüben a’ Családi hírlevé’l részben megtalálod a leiratkozást a hírlevélről. Esemény emlékeztetők letiltásához: Lépj be a családi oldaladra és kattints a ‘Felhasználói fiók’ menüre a job felső sarokban, majd válszd

Mit kapok a MyHeritage Premium Plus előfizetéssel?

Ha továbbfejleszted egy családi oldaladat a MyHeritage Premium Plus kategóriába: 1) Korlátlan számú személy lehet a családfádban online. 2) Korlátlan tárhelyet kapsz a családi képek, videók és dokumentumok számára 3) Kiemelt támogatást kapsz 4) Hozzáférést kapsz a Family Tree Builder extra szolgáltatásaihoz: SmartResearch, Smart Match találatok összefésülése, Minden az egyben diagramm. 5) Hozzáférést kapsz az

Hogyan takaríthatok meg tárhelyet a családi oldalamon?

Minden családi oldal a MyHeritage oldalon korlátozott tárhellyel rendelkezik, melynek nagysága függ az előfizetéstől: – Normál felhasználók számára a limit 250 MB – Premium felhasználók számára a limit 500 MB – A Premium Plus felhasználók számára nincs tárhelykorlátozás Több módon is meg lehet takarítani tárhelyet a családi oldalon: 1.A fájlok típusaival: Törekedj JPG és GIF

Ha előfizetést vásárolok a családomnak, más családtagoknak is fizetniük kell?

Mikor magasabb kategóriát vásárolsz a MyHeritage-nél, akkor az egy bizonyos családi oldalra vonatkozik. A fejlesztés lehetővé teszi számodra, hogy több személyt adja a családfádhoz, több tárhelyed legyen és speciális, csak Prémium előfizetéssel elérhető szolgáltatásokat vehess igénybe (előfizetéstől függően). Ezeket az előnyöket a továbbfejlesztett családi oldal többi tagja is élvezheti. Amit fizetős felhasználóként csak te élvezhetsz,a

Mit kapok a MyHeritage Premium előfizetéssel?

Ha egy családi oldaladat továbbfejleszted a MyHeritage Premium kategóriássá: 1) A családfádban 2 500 fő szerepelhet. 2) Kiterjesztett (500MB) tárhelyet kapsz a családi fényképek, videok és dokumentumok tárolására 3) Kiemelt támogatást kapsz 4) Hozzáférhest a in Family Tree Builder hozzáadott eszközeihez; Smart Research, Smart Match találatok összevetése, Minden az egyben diagramm. 5) Hozzáférést kapsz az

Mennyibe kerül a családi oldal továbbfejlesztése?

A családi oldalad fejlsztési költségének megtekintéséhez menj a Felhasználói fiók-> Oldalhozzáférés menübe. Kattints a Kategória fejlesztése gombra a képernyő jobb alsó sarkában. Kövesd a lépéseket, mintha fejlesztenéd az oldalt a megfelelő szint és az előfizetés idejének megadásával. A z oldal automatikusan kiszámolja az árat az aktuálisan elérhető kedvezményekkel együtt.