Vissza

Mi a backup szolgáltatás ?

A backup szolgáltatás havonta egyszer biztonsági mentést végez az összes családfáról és fényképről igy nem veszhet el információd. Ez egy fizetős szolgáltatás mely az összes Myheritage tag rendelkezésére áll. A backup szolgáltatás  dija nincs benne  a  Prémium szolgáltatás illetve más csomagban sem de elérhető mindenki számára aki ezt megrendeli. Havonta egyszer backup-okat készitünk a családfáidról

Hogyan állíthatom vissza a családfámat a Family Tree Builderben?

A családfa visszaállításának két módja van. Visszatölthető a családi oldalról vagy a számítógépről. A teendők, ha  a családfát a családi oldalról állítanád vissza. Ha a fádat a számítógépről állítanád vissza, menj a Fájl> Projekt visszaállítása menüre Válaszd a ‘Visszaállítás lemezen lévő fájlból’ opciót. Válaszd ki a dátum szerint megfelelő biztonsági másolatot. **Vagy,  visszaállíthatód a családfádat

Hogyan tudok családfát importálni a Geni-ből?

Ez a bejegyzés ismerteti, hogyan exportálja a családfáját a Geni.com webhelyről, majd hogyan importálja azt a MyHeritage.com webhelyre. 1. Jelentkezzen be a Geni.com webhelyre. 2. Kattintson a ‘Család’ > ‘Családfa megosztása’ > ‘GEDCOM Export – Export’ gombra (ahogyan a lenti képen látja). 3. A Geni lehetővé teszi, hogy a  ’vér szerinti rokonokat’, ‘felmenőket’  vagy ‘utódokat’

Miben segít a biztonsági mentés funkció?

A biztonsági mentés szolgáltatással megvédheti a családfája adatait, így nem kell félnie a fontos információ elvesztésétől. Havonta viszonylag alacsony összegért ez minden családfa szerető értékes szolgáltatása. A biztonsági mentéssel elkerülheti az adatok elvesztése miatti frusztrációt és aggódást és megvédi a személyek által elkövetett hibákkal szemben is, ezért ha bármi is történne a fájával, egyszerűen importálhatja

Előfizetési lehetőségek a biztonsági mentésre?

A biztonsági mentési szolgáltatást havonta fizeti. Hitelkártyával vagy a PayPal fiókjával is fizethet. Sajnos a biztonsági mentési szolgáltatásért nem fizethet ezektől eltérő módon. Ha szeretne a családfájához egy biztonsági mentési szolgálatra előfizetni, akkor kattintson a Családfa > Biztonsági mentés linkre.

A MyHeritage.com nem készít rendszeresen biztonsági mentéseket?

Természetesen igen. A MyHeritage.com oldal mentései szigorúan a MyHeritage.com oldal műszaki problémái miatti elővigyázatosságból és karbantartási célokból készülnek. A háttérmentés és a biztonsági mentési szolgáltatás két külön dolog. A szolgáltatást az Amazon.com oldalon tároljuk, extra védelem és redundancia céljából. A biztonsági mentési szolgáltatás a családi oldala minden egyes fáját elmenti a fotókkal együtt havonta egyszer

Törölhetem a biztonsági mentési szolgáltatást?

A szolgáltatást bármikor felmondhatja, ha a “Biztonsági mentés szolgáltatás leállítása” linkkel, amelyet a családi oldalon a Biztonsági mentés fülön érhet el, amelyet a Családi oldal Családfa szakaszában találhat. Ezen kívül, a Szolgáltatást a Support Community forum oldalon is leállíthatja, egy e-mail elküldésével. Miután törölte a szolgáltatást, a biztonsági mentések 30 napig még elérhetőek maradnak letöltésre. A

Hogyan értesítenek az új biztonsági mentésről?

Minden alkalommal, amikor egy új mentés elkészül, egy üzenetet küldünk e-mailben, amely tartalmazza a linket, ahonnan a mentés letölthető.

Mi tartozik a biztonsági mentési szolgáltatásba?

A biztonsági mentési szolgáltatás az összes családfát és hozzátartozó fotókat, videókat és dokumentumokat tartalmazza azon az oldalon, amelyre megvásárolták. A szolgáltatáshoz nem tartoznak a családi oldal olyan tartalmai, mint egyéb felhasználók megjegyzései, Bejövő üzenetek, Smart Matches, Diagramok és a fényképektől és a családi oldal adataitól különböző adat. A Family Tree Builder biztonsági mentési szolgálata kizárja

Milyen gyakran készül biztonsági mentés a családfámról?

Havonta egyszer készül biztonsági mentés az oldaláról. Az első biztonsági mentés közvetlenül a fizetés elfogadását követően készül. Ezt követő havonta készítünk biztonsági mentést a szolgáltatás megkezdésével azonos napon. Ha a szolgáltatást a hónap 31. napján indította el (vagy február 29-én), ami a következő hónapban érvénytelen dátum, akkor a biztonsági mentéseket a következő hónap első napjára

Hogyan állíthatom vissza a fát egy biztonsági mentésből?

Egy bizonyos oldalon egy bizonyos fa biztonsági mentésből helyreállítását az e-mailben kapott link segítségével végezheti, amely a családi oldala Biztonsági mentés oldalán is elérhető. A helyreállítási oldalon jelenik meg a családfa és a mérete, és a mentés letöltéséhez szükséges útmutatót is itt olvashatja, amellyel helyreállíthatja a fát. Family Tree Builder fa helyreállítása A mentett fájl

Rámásolhatom-e a családfa fájlomat egy CD-re?

A Family Tree Builder fa CD-re (vagy más hordozható eszközre) történő másolásához olvasd el a következőt: Először nyisd meg a projektet a Family Tree Builder szoftverrel, majd kattints a Fájl-> Projekt biztonsági mentése menüre. Ezzel létrejön egy fájl, ami tartalmazza a családfát az összes fényképpel és dokumentummal együtt. Ezt lementheted CD-re, DVD-re vagy egyéb hordozható

Hogyan vihetem át biztonságosan a Family Tree Builder fámat egyik számítógépről a másikra?

A Family Tree Builder fa átviteléhez egyik számítógépről a másikra: Először is mentsd el a Family Tree Builder programból a családfádat hordozható eszközre. A legjobb módja a családfa lementésének a biztonsági másolat készítése a Fájl-> Biztonsági másolat készítése eszközzel. Ezzel egy fájl jön létre az összes adattal, fényképpel és dokumentummal. Ezt bármely hordozható eszközre (pendrive,